Måndag!

En sak är säker- jobbar man inom handel så spelar det ingen roll vad det är för dag- man jobbar ju lördag som tisdag, julafton eller påsk.

Idag har det varit måndag och jag har varit ledig! Vi körde Ullared med maaaassa folk och spenderande av för mycket pengar trots att jag inte köpte något! Köpte 4trosor +2 2pack med trorsor, 1 mascara, 1 pincett, 2 armand, 1 sjal, 1 väska, 2 balsam, 1 kofta, 1 pojkig body till bäbis, 1 pkt hårsspännen,farsdagpresent, dessert brännare till bror med gas, toffs till madde, en tavla fast den är ite med räknad i det dyra då jag gick in igen o köpte den med då den var to die for. Sedan bjöd jag mamma o lillebror på frukost och sedan fikat efter lunch. Tyckte jag gjorde slut på mkt- 1000:- !!! (Utan tavlan, frukost & fika) och skall ha tillbaka 184:- av bror1 & 66:- av bror2 så 770 dryga- för VAD??? Jaja då okej.

Det var kanske en hel del när man väl radar upp det. De pengarna jobbar vi igen i morgon ;)

Gymmade lite med Madde efteråt, körde cross och band- sedan gjorde jag 20 rep. av mina övningar från sjukgymnasten- hade redan ont i nacke och världens migrän fick jag i Ullared så jag somnade innan vi lämnat parkeringen typ...Den hade såklart gått över tills jag gick till gymmet.Men när jag kört övning 2, av 3!,så fick jag så ont att jag nästan spydde! Har sedan i fredags inte riktigt kunnat böja på huvet åt höger utan det låser sig typ så det var en risk att gå dit över huvudtaget...Fick iaf svettats bort de små bitar av Marabous nya vita choklad jag var tvungen att smaka på!

I morgon jobbar jag bara 8-15...Tror kanske jag skall till gymmet efter det men får se hur jag mår!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0