No gym-tog en bulle istället

Jag var på PISSHUMÖR i morse. Ville typ dränka mig själv. På riktigt.

Det blev bättre på jobbet, men känner verkligen att jag är less på att jobba så mycket som jag gjort det senaste. 134 timmar 5/9-30/9...164timmar 1/10-31/10...Klart normala timmar men det är inga 9-17 dagar direkt! Men det går bra, det går att köra såhär i några dagar till- fram till 25/11 då jag flyger till Istanbul för intervju och turistliv :)

Bokade biljetten idag och OJ vad jag längtar! Att den sen kostade 908kr gör mig gladare! Veysel bokade oxå sitt flyg från Antalya till Istanbul för 365kr så han slipper bussresa på 18 timmar- lite nervös för honom som skall flyga första gången ensam! 27 år gammal haha :) Det blir ju bara en kortis i luften- typ 40 min och han landar 17:50 och jag 17:10 vilket är perfekt för det tar en stund att ta sig från min terminal till hans.

Ni hör ju själva hur löjligt nöjd jag är. Helt annat än vad jag vart i morse!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0