Pepp!

Men jag blev så taggad att jobba mer när jag kollade löne specen i dag! Hur fan har jag hunnit jobba 500 timmar på den korta tiden jag varit hemma? Sjukt eller!? Dessutom från 5/9-30/9 bara!

Det hjälper mig bli skuldfri till mina föräldrar och lillebror som när på 500:- vardera till mamma & pappa. 1000:- som känns nödvändiga att vänta med för annars kommer jag behöva låna om under denna månaden tror jag. Dessutom kan jag spara en summa också. Halleluja moment.

Jobbet gick som på räls, trodde det skulle bli jobbigt att stå i cafét hela dagen (öppning-stängning) men det var att göra hela dagen, lagom inte stress, så det vart kul!

I morgon jobbar jag 830-18 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0