PERSONLIGT!

Ja jag är smått störd. Tvångstankar har jag också.

Veysel tycker det är jobbigt att jag ringer honom trots att han säger "I will call you later" eller att jag själv ofta skriver "you can call when you have time"...Han blir jätteirriterad över att jag ringer igen, ofta svarar han inte då...inte för att jag ringer utan för att han faktiskt inte HAR tid då han lovade att ringa mig när han hade tid o ringer jag då före så kan han såklart inte svara...Och när han i sin tur inte svarar så sätter mina tvångstankar igång och jag ringer bara för att ringa. Och jag måste ringa alla signaler för annars får jag ångest, sedan lägger jag på- och så väntar jag 1 minut medans ångesten i magen blir större o större- o så måste jag ringa igen.

Vi har haft STORA gräl om detta. Ofta säger han "dont call again, sleep well go natt" och så inget mer med det. Idag skrev han vändningen- "älskling dont panic please. Breath and just call me now cause I didnt have time before than now"...Är fortfarande helt chockad. Men han kanske kan lära sig också. Att jag kanske inte bara kan sätta stop för mig själv utan att vi kan mötas ibland halva vägen.

En löjlig sak att ta upp men- Im happy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0