Uppe med töppen ;)

Idag fick jag väcka min älskling igen. Vi drar oss mer och mer ur dalen- men vi tar den svåra vägen längs berget och inte längs den uppstampade vägen. Men vi båda två hatar att vara ifrån varandra- lägg då till hans 15h dagar på jobbet med 100gäster på 4 personal. Lägg till dåligt samvete över att inte hinna träffa hans dotter eller ens hinna ringa hem till mamma. Lägg sedan till mig, mitt jobb, mitt saknande, mitt humör- så får du en oslagbar kombination!Not.

Vid 09 var det äääntligen dags för mig att klippa mig! Fick pengar av mamma o pappa igår i present som skulle gå just till klippning och när jag fick pengarna igår så ringde jag o boka direkt så pengarna inte gick till något annat. Nu sitter jag här, med kortare hår än vad jag vill ha men med ett superfrääächt hår! Har ite klippt mig sedan mars så jag bad henne ta det som behövdes. Nu så kan jag dra fingrarna igenom det utan att fastna :) Nöjd!

Efter frisören blev det att avsluta Swedbank kontona då jag bara skall ha IcaBanken framöver. Dessutom köpte jag mig en låda frösen mango/hallon/druvor/melon och en Amelia. Frukten blev smoothie som blev frukost.

Nu sitter jag med min Amelia och en kopp kaffe. Tror det blir IKEA med bror, Madde o Olivia om en stund.

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0