We're going up up up...

Jo men sakta men säkert klättrar vi uppåt igen. Båda två vet ju att vi vill det här. Det är bara lite jobbigt på vägen. Med avstånd och längtan och stress.

Idag kändes det tillochmed nästan normalt vårat samtal- inte illa eftersom vi mastodont bråkade i förrgår!

Idag jobbade jag 11:30-19:30, byte med Ribecca så hon stängde cafét då jag mått småilla hela dagen och inte klarade av dofterna i cafét. Tack Beccs du är en ängel!

Ikväll vart det paj med päronen och chokladpudding till efterrätt- min hälsosamma livsstil gick upp i rök när jag började må dåligt så på måndag så kör vi igen! Hejja hejja.

Jobbar gör vi i morgon 9-20...peppad!
Nu skall jag sova gott. Tack för kommentarer och sms. Det värmer massvis.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0