Blandad kompott!

Oj vad huvudet snurrar! Skulle ringa och väcka skatt kl 06 i morse och när telefonen var avstängd så somnade jag om i 10 minuter för att vakna och sedan ligga i sängen och vrida mig av stress. Tänkte att hans batteri tagit slut och att han nu kommer sova huuur länge som helst.

Ringde flera gånger- först runt halv11 kommer hans telefon igång. Hans telefon blir överhettad om man inte tar ut laddaren när batteriet laddat färdig, så i natt när hans kompis tyckte det var jobbigt att höra hans telefon pipa pga lågt batteri- så kopplade kompisen i laddaren utan den vetskapen som jag också fått skäll för i somras :D Telefonen lägger av och startar inte på ett bra tag...Hoho.

Gick upp tillslut vid 08 och försökte mig på healthy- cupcakes som tydligen skulle vara SÅ goda. NOT! Mest geggit och to much. Men jag förstår tanken.

Jag har gjort lika inspirerande grejer som vädret är idag. Gjort alla webb-utbildningar från jobbet och ringt banken för att skapa nytt kort. Skall byta bank helt. Fixat inför i morgon då jag skall på AW med Mäxi och måste byta om på jobbet.

Sen har jag en stor grej på G men det är 4-5 till som har den grejen på G så vi väntar lite med att skriva om det :)

Har precis ätit en ogenomtänkt lunch och nu skall jag stax åka till jobbet och köra 15-22...Huvudvärken ligger i nacken så vi hoppas att den håller sig borta!

Ha en fin grå-onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0