El mördo- el passo

05:20 ringde klockan i morse! Noll-fem-tjugo. Tjugo över fem. Vilket skämt.

Snooz snooz...Droooog mig upp ur sängen och rätt ner i bästa myssättet. Aldrig att jag tar på mig ordentligs kläder när jag skall befinna mig i uniform 7 timmar o bara vistas ute kl 06:30 på morgonen.

Skulle jobbat 7-15, 8-12 kassa/12-15 café...Paulina ville byta o inte öppna caféet så jag körde 7-8 kassa/ 8-15 café och SUPRISE - jag fick stanna till 18! Känns i kroppen efter mitt första 11 timmars pass på vääääldigt länge! Men med pengarna man får så kan jag jobba 11 timmar fler gånger!

Mamma är som vanligt världens bästa och hämtade mig. Hemma klämde jag i mig en negerboll innan jag promenerade hem till storebror och Madde för middag o film. Vi kollade the Hungergames och jag som läst boken kan erkänna att boken är 1000 ggr bättre! Men filmen är nog väldigt bra om man inte läst den innan. Saknade ju en massa detaljer!

Om inget konstigt händer så jobbar jag bara 17:30-22:00 i morgon. Hoppas jag får sova ut bara!

Måste köpa jobbskor- har skav på lilltårna från Conversen jag jobbar i :(

Nu- sova! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0