Go morgon världen- vilken underbar dag!

Go morgon på er morgonpigga vänner!Sovit gott? INTE jag!!!Jag har dröm att det vart myror i sängen och har legat o kliat mig överallt hela natten haha!

Nyss blev jag dock väckt av min chef på Maxi som undrade om jag hade möjlighet att komma o jobba. Faast vänta lite. Jag har inte sagt att jag är hemma, jag har inte fått kläder o tagg. Jag har inte ens skrivit anställnigspapper ! Hehe vad nöjd jag är just nu.

Känslan att vara behövd gör ens själ gott och tanken på att dem vill att jag skall börja innan pappren är skrivna får mig att le. Jag tänkte ha "semester" fram till den 18/9 då jag fått tider av dem, nu blir det inte så- från och med i morgon efter 15:00 kommer jag vara tillgänglig för jobb!

Härlig uppvakning en tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0