Go-söndag!

Vaknade 9 och segade mig ner i världens bästa myskläder. Är SÅ nöjd med att jag köpte mina AberCromberi brallor när jag och Veysel greja med visumet- sprang på dem av en slump i Manavgat och pröjsade 15 !!!! turkiska lira. Dem är EXAKT likadana som de vi sålde för 40 i butiken! Så nöjd att jag inte köpte dem hoho!

1155 tog jag tåget till laGbg för att möta Isak- vi satt såklart på Esph och tjööta. Mycket att ta igen vill jag lova! Det blev lite kik i affärerna och jag köpte en grej som jag skall pröva i morgon- så mer om den då!

Hemma blev det en liten lunk med mamma och nu har vi ätit middag precis. Gick all in igår på min ätardag och tryckte i mig godis och cola zero (började tillochmed med ett glas i fredags!) och idag drack jag en Mer med massa socker i--så i morgon är det verkligen no no igen! Skall även börja köra på crossen här hemma i veckan!

Pepp pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0