Hard work work

Men äntligen! Äntligen är jag klar med dagens bestyr.

Kvällen hos Linda blev myspys- vi lagade pizza och drack lite gottit.En gammal klasskompis till oss båda kom med sambo och barn, dessutom kom deras gemensamma barndomsvän med sambo och barn. Och så Lindas arbetskompis med sambo (och barn i magen) och så var så klart Linda och Emanuell där. Så det var jag och alla kärlekspar :) Happy thoughts.

Var hemma tidigt och somnade halv1 lite rund under fötterna men framförallt trött! Det var en bananas dag på jobbet igår. Förstod inte vart alla kom ifrån- ingen löning och inge barnbidrag men ändå så mycket folk!

Idag var det rätt bra tryck men jobbade bara 12-15 i kassan och sedan 15-1830 i cafét där jag stängde. Gick hur smidigt som helst och stämplade ut 18:25 utan hjälp med något! Najs. Fler sånna stängningar tack!

Lillebror fyllde år idag och igår på rasten inhandlade jag presenten i form av två dvd;er, en påse chips och 1 pkt med massa små cocacolor :) Han blev nöjd iaf :)

Hemkommen från jobbet väntade släkten på mig så det blev lite kramkalas och en tårögd farmor. Tacos och sedan åkte dem.

Nu ligger jag och beskådar mitt mästerskap i form av min byrå som jag fick av Linda men målat om i vitt. Kempe nöjd! Har hängt tvätt, tömt det gamla skåpet som jag hade där byrån nu står och plockar i ordning. Nu skall bara det gamla skåpet förvaras någonstans och resväskan upp på vinden så är mitt rum ok iaf!

I morgon blir det jobb- 11:15-18:30 väntas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0