Igår var jag liten!

Ja igår var jag inte stor vill jag lova! Började 16 och gick hem klockan 18. Fy fan som jag mådde! Kommer inte ihåg något alls från det jag fick gå från kassan tills det jag vaknade i morse. Hade tydligen sagt till att jag skulle ringa idag på morgonen- öh jasså? Det visste jag inte. Men "Erm här är jag!".

Idag jobbade jag 12-20 och dagen gick verkligen i ett! Löning idag och tjena va folk!

Igår skulle jag berättat om min nya BB crème som jag köpte på Åhléns i söndags. Kan inte säga mer än tjaa den var väl ok :) Som en ansiktskräm med lite pigment i. Inte alls så täckande som jag väntat. Fast den är inte till för att täcka allt heller. Men ja jo visst ser ansiktet lite mer fräscht ut- men du bör nog använda puder eller rouch för att få det friskt och fint. Sen borde jag kanske valt en nyans mörkare än vad jag tog- känner mig lite blek :)

Nu myser jag i sängen efter knäckebröd med kaviar och gurka! I morgon jobbar vi 730-15 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0