Kass update

Hello! Sorry för dålig update men jag blev utslängd i Maxi-världen i onsdags redan.

Hade ju inte räknat med att börja redan, tiderna jag fått i mailet när jag befann mig i Side va inte förrän den 17/9...Tänkte ligga lågt tills dess o träffa alla underbara jag saknat ordentligt o inte hafsa igenom dejterna- men tji fick jag! Lika bra att börja med en gång o komma igång. Och tjäna para.

Jobbat onsdag, torsdag o jobbat fredag/lördag. Ledig söndag, måndag- jobbar tis-fredag. Sedan rullar det på! Känns dock skönt att dem har jobb att ge mig och att jag kommer få lön i oktober!

Nu skall jag glo på tv en stund- 0700 stämplar jag in igen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0