La la la la la la la love

Hej där ute! Haft en bra måndag? So did I!

Började med att 0530 (!) ringa världens tröttaste björn som sov djuuupt i morse- men vaknade efter 4e signalen ändå! Hejja hejja. Somnade om bums och vaknade igen starx efter 8. Orkade verkligen inte gå upp ur sängen meeen jag smsade *blink* mamma på nedervåningen och frågade om hon orkade följa med på promenation och det gjorde hon- det blev den längre rundan, inte den längsta som vi kör ibland men inte heller den kortare. Fast nu när jag skriver så inser jag nog att den "längre rundan" och den "kortare rundan" är nog lika långa. Kanske är det tillochmed så att den "längre rundan" är kortare än den "kortare rundan" ?! Måste kollas upp!

En timme drygt tog det iallafall, men mest för att när vi kommit halva-rundan så började mitt vänsterknä göra eeextremt ont. Ungefär som om jag sträckte mig på baksidan knäet, men det gick runt i hela benet och tillslut upp i låret! AJ! Men hemma i soffan gick det över en stund men nu så fort jag sätter mig med knäet böjt så blir det stelt och gör jätteont :(

Efter havregrynsgröt, knäckesmörgås och en kopp kaffe blev det staden med världens finaste mamma. Jag provade ett APfint linne i blodrött, med knappar i ryggen och spets över bysten, som det verkligen stod Malin på under rea-lappen. Men duktiga (kanske framförallt panka) Malin hängde tillbaka det på sitt ställ igen. Det enda som inhandlades var till ett projekt jag håller på med här hemma- försöker få till en byrå som jag fått av Linda. Den var mörkblå innan och nu skall den bli vit vitare vitas- men det tar sin tid och faktiskt är jag duktigt som låter färgen torka och gör det (någorlunda) ordentligt...I Lindas ögon vet jag att jag slarvar. Haha. Det blev som ni såg förrut även lunch på SlimFood i stan- bästa salladsbaren där du får göra din egen sallad <3

På kvällen blev det köttbullar och blomkål till middag innan jag gav mig på helvets-projektet att klä mina iPhonlurar i pärlor. Det blev snyggt som attans men FI FAN för att sitta 4 timmar på det viset. Dock skulle jag mer än gärna göra sånna på beställning om jag kan tjäna en slant på't!


I morgon blir det jobb 8-15 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0