Någon målade himlen i guld

Åh vilken promenad det blev! Var inte jättetaggad och inställd på att ta det lungt. Det blev förvisso lugn takt men otrolig promenad. Ni vet efter höstregn när det luktar mosade äpplen och blöta löv i luften. När det inte går att känna en enda äckel lukt från avgaser och det nyper lagom mycket i kinderna.

Först hoppade ett vackert brunt Bambi med världens finaste ögon fram och stirrade på mig- var jag snabb nog?Trots att Bambi posade så fint han jag inte med. Men 2 minuter senare hoppade han fram igen med sin kompis- lite längre ifrån än första gången och betydligt mindre stillsamma. Fick tag på en ok bild iaf. Men dem var nära. Och för en svurk som mig är det otroligt.

Att någon dessutom målat himlen i guld efter regnet och träden i höstfärger gjorde mitt hjärta varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0