Såå ja!

Jobbade 930-1820- helt mongostört vad folk det var idag! Jobbade järnet helt enkelt!

Sprang in o köpte 2 grillade kyckling, mozzarella och soltorkadetomater till kvällens mysmiddag- det slog mig precis att jag inte varit hemma en enda fredag sedan jag kom hem!

Direkt efter hemkomst svepte jag en äcklig VitaminWell Stevia som smakade bläää och gick ut på min PW! Gick 3,73 km i rask takt och prövade på att springa lite- det kändes bra under tiden jag sprang men efteråt i nedförsbacken så skrek knäet sluuuuta! Det gör fruktansvärt ont och när jag fått ont och sedan skall böja på knäet blir jag seriöst illamående av smärtan!

Nu ligger jag utslagen i soffan med bästa myskläderna på. Jag fick helgjobb i morgon iaf- kanske blir söndag med! Hoppas!

I morgon blir det lite middag o vin hos Linda som fyller år! Pluttan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0