Shlappe-söndag delux

Vaknade 0820 och tänkte att jag borde nog kunna somna om, det var dock så mysigt att tänka tanken på att kunna sätta på tv'n o Nyhetsmorgon att jag kämpade emot tröttheten i ögonen. Hur mysigt!?

Flyget hem gick bra, väskan vägde bara 19kg efter jag lämnat en hel del hos Veysel o slängt ut fler tissor på morgonen innan jag stängde igen väskan en sista gång.

På flygis köpte jag årtalets dyraste Effe's till pappa och äckligaste mackan till mig. Efter vi hade boardat så säger dem glatt att vi har en försening på 1 timme men- dem löste det som så att vi flög en annan väg genom luftrum som kunde ta emot vår trafik...Fast då fick vi tanka 500 kg mer bränsle. 20 minuter sena blev vi bara. Värt.

Hemma blev det grillkorv, Ramlösa och kanelbulle på Pressbyrån- och sedan hem för att pussas och kramas med finaste bror, Madde o bebus <3

På kvällen blev det räkor o kräftor i massa och lösgodis till efterrätt. Slocknade i sängen efter lite tårar av saknaden efter min bäbi och sov som en stock!

Idag har jag tvättat kläder, myst med Madde och druckit massa kranvatten :)

Nu är det Kalle på 1an och sedan sova gott gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0