Sleepmorning

Äntligen hade jag en ordentlig sovmorgon som förutom sms från min kärlek bara stördes utav spöregnet och åskan som fick fönstrerna att darra.

Åt min kalas frukost bestående av havregrynsgröt med blåbär/hallon, en halv pumpafröns macka med keso och avokado och så klart ett fikon :)

Tog på mig träningsdojjorna och bästa jackan för en PW- jag älskar verkligen att gå har jag kommit underfund med! Jag vill såklart ha ett gymkort men fyy vad jag älskar frisk luft och naturen.

Idag blev det 5,27 km på 50 minuter och jag höll mig på 9,?? min/km så det går neråt! Kände tillochmed i kroppen att jag tog i utan att få ont i knäet. Happygirl.

Nu skall jag dricka en kopp Gevalia och sedan ta 15;32 tåget till jobbet där jag jobbar lilla passet 16:30-21:00 :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0