Sol!

Åt dunderfrulle i vanlig ordning och snicksnackade med mamma innan jag drog på mig löparskorna och snygge-tajtsen och gick till Madde för att gå ut på promenad.

Vi gick 9,20 km på 1timme & 42 minuter. Nästan milen! Hejja hejja! På vägen hem gick vi in på Ica, jag körde barnvagnen- och råkade nudda ett ställ med 100tals nagellack, läppstift och läppglans som välte och huur många nagellack som helst sprack såklart. Fy fan vad pinsamt. Jag dog nästan. Dem lät mig slippa betala och dem sa tillochmed till mig att inte städa undan. Tack snälla ni!

Hemma blev de dusch och sedan gottigotti till lunch och deg i soffan- skall strax ta mig till tåget och jobbet. Kör bara 16-21 så det är gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0