Tvär-trött

Roligaste kvällen på länge igår! Började lite segt men när alla utan jag, Becca och Jennie gått hade vi askul! För det första har jag inte varit ute i Kungsbacka förr och för det andra så kan jag inte ens komma ihåg när jag var ute och drack sist!!?!!

Uppslutningen från jobbet får MER än underkänt! Snåla människor kan ja tycka- även om jag inte har pengar just nu och hade jobbat 8-19 tog jag mig tiden att åka dit. Frågade många på jobbet som svarade "är det till självkostnads pris?" JA.."Näe jag skall nog bara vara hemma"...

Hemma var jag efter att ha shake-at rumpan med Jennie,och druckit en drink med Malin på hennes systers restaurang/bar, vid 02 och ja- som inlägget från i natt säger var jag tvär-full...Tvär-full var det en "liten" snärta som sa till sin kompis vid pendeln igår och jag tyckte det lät förj*vla töntigt så nu är det standard utryck i min ordbok! TVÄR!

Nu sitter jag och hinkar kaffe på tåget mot Alingsås- där det blir byte till buss och vidare till Sandra, Glenn, Linus och Hanna. Stannar över natten när vi ändå har chansen- vi ses allt för sällan så det gäller att passa på!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0