Do u want to spend all your christmases with me?


Till vänster- min gamla förlovningsring. 
Till höger- min nya.

Igår tog min älskade skatt fram ringen. Framför hela familjen på självaste julafton. Vi hade köpt både vigselring och ny förlovningsring för ett tag sedan för att jag hittade en jag ville ha bara sådär- och den affären hade kampanj på alla ringa så Veysel sa "köp" o köpte gjorde vi. Så jag visste ju att det skulle komma ett frieri men jag visste inte när, var eller hur... Igår när vi satt framför alla o öppnade julklapparna tog han fram asken och tårarna bara rann. På mig, mamma, Madde o farmor.

"Do you want to spend all your christmas'es with me"?
Finaste julaftonen i mitt liv av så många anledningar, det här gjorde den bara ännu mer magisk.

Kommentarer
Postat av: Maria kusin

Åh vad fint:) Grattis till er båda. Stor kram Maria

2013-12-28 @ 15:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0