Herre!

I morse tog vi tåget 10:27 o gick och åt äcklig frukost på Fröken Ohlson innan vi gick till Skatteverket och hämtade ut korvas ID. Finally! 

Där ifrån gick vi tillbaka till Nordstan och BOOM där va kaoset ett faktum! Dock var det skönt att själva slippa stressen eftersom jag bara hade 2 klappar kvar och visste precis vad dom skulle bestå av.  Min rouge som jag köpte för nästan 8 år sedan gick i sönder i väskan häromdagen så ett mission var Kiks och BLÄÄ vad folk och parfymer det var där! 

Nu sitter vi i varsin hörna av soffan och njuter av våran fina julgran, alla klappar är inslagna (förutom Veysels som jag skall slå in hos mamma) och om en stund skall pappa hämta mig för ett besök på jobbet där vi skall köpa Uppe-sittar-lotterna<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0