Jobba jobba jobb jobb jobba

Ny vecka som snart är slut- sjukt vad veckorna går snabbt! Att vara ledig en måndag var bland det bästa som finns när vi ändå alltid jobbar helger jag o V. Folk har sagt "neej fredagen är bästa dagen att vara ledig" när jag hävdat att måndagen är en go ledig dag- men som sagt, skall du ändå jobba lördag o så är det ju skit samma om fredagen är fri! Söndag & måndag är bäst för min del för samma dagar är Veysel ledig :))

Nu är jag ledig på söndag igen, dessvärre ite måndag o nästa vecka väntar en vecka med långa pass 11:30-20 osv...och ledigt på mammas födelsedag 13/12...

Nu skall jag strax hoppa på ett allt för tidigt tåg till jobbet o äta lunch där innan jag tråkar mig igenom 15-21 passet.

Puss!
Så här mysigt hade jag det i morses i stormen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0