Let it snow let it snow!

Ja första snön ligger mysigt kvar på sina ställen o det är riktigt kallt ute om morgnarna. Stormen som var skall vi inte ens prata om! 

I lördags skulle jag o Carolin ut o dricka ett glas vin någonstans men efter vi inte ens fått sitta på Heaven23 så smsa jag Veysel som också var ute o så tog vi oss dit- o vårat mysiga lilla glas vin blev sista tåget hem, dans på park lane där folk flyttade sig ifrån oss och så mycket skratt att jag höll på o dö....Men kul va det- och det händer ju så sällan att jag bjuder på det ;)

Igår va en lååång dag, pepparkakshuset blev gjort och vi bara mös inne med levande ljus o film. Skönt att få ha sånna dagar!

Idag blir det jobb 15-20:30, jag stänger caféet, o resten av veckan jobbar vi fram till fredag då jag är ledig igen o mamma fyller år :))

Ha en fin måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0