Myspys!


Ligger i soffan efter en lång dag på jobbet- körde 8:15-19:30 o det känns i huvet vill jag lova! Skulle ståt i caféet hela dagen men jag har lite problem med ljumskarna som gör väldigt ont sedan några veckor tillbaka o idag var det olidligt att gå så jag bytte med en kollega som fick va i café istället! 

Samma kollega väntade även på mig o körde hem mig efter jobbet vilket gjorde att ja av hemma 40 min tidigare än vad jag skulle varit! TACK!!! Han vara hemma i 3 min sedan kom min andra hälft hem o nu har vi ätit ost&kex framför tv'n...Älskart!!!!

I morgon skall jag jobba 8-15 o sedan blir det kalajs för världens bästa mamma som fyllde år igår! (13/12)

PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0