Att en bh kan vara så skrämmande

Åååå V är sån tönt! Igår kväll duschade jag här hos kompisen- frågade om jag kunde slänga in tvätt i maskinen o starta för att hänga den idag på morgonen- jaaa inga problem!

Men blev den startad igår kväll? Trots att jag sa till 1 gång i halvtimmen- nej. Dom startade den idag på morgonen- och jag veet att underkläder är väldigt privat här i Turki men jag var tvungen att tvätta min bh! Därför ville jag haft hängt maskinen själv- som såklart inte gick eftersom jag bestämt träff med Sandra i Side.

Kommer hem nu till kompisens lgnh- o möts av sur V...varför? Jo för att han hängt upp tvätten och sett att jag minsann tvättat en bh (o 1 par trosor)-

"When i saw it I almost throw it- im happy I put up the landry and not Mehmet..."

Oooh herregud. Skall jag inte få tvätta mina underkläder så ser jag gärna fram emot att använda och sedan slänga för o köpa nya. Han får gärna betala!

Hade by the way en mysig dag i stolen på en restaurang nere vid stranden. Hoppas på samma procedur i morgon!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0