Framme!

Med 1,5h försening från Landvetter pga de-iceingen på planet inte ville fungera så flög vi någorlunda smärtfritt till Istanbul. Värsta turbulensen var det när vi lyfte o vi hamnade ner i en luftgrop som fick alla på planet att dra efter andan. Vissa skrek tillochmed! Hua den kändes vill jag lova!

I Istanbul hade jag gott om tid så jag försökte spåra upp en försvunnen väska åt en vän, men det kontoret hade såklart stängt så det var inte mycket att göra. Istället letade jag upp ett ledigt hörne med en go fåtölj på överreklamerade Starbucks och drack en latte o tuggade på en Wasa knäckebröd med creamchees/choklad- faktiskt godare än vad det låter!

Nästan 40 minuter sena landade vi på Antalya flygplats och 10 min (längsta jag någonsin fått vänta så förstå min nervositet att väskan var borta!) senare, efter bråk med halva Ryssland o Polen så fick jag äntligen pussa på min älskling!

Idag vakande vi upp till en blåååååå himmel och strålande sol! Hade bara på mig en tunn långärmad o en tunn kofta när jag mötte upp Sandra, Belma, Camilla o Terese inne i stan för att sedan åka med hem o umgås. Kul o träffa dom igen- men jag blev inte där så länge eftersom min lille korv blev avundsjuk haha!

I morgon bär det av till vischan- mysigt att träffa hans familj igen och såklart hoppas vi på att UTkort kommer snarast!!!

Ha det fint tills jag har internet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0