Lever o fodras!

Eller nått.

Sitter på caféet inne i stan o har precis ätit tårta o druckit kaffe- MÖMS! Vi är såklart i Burdur (Vs hemstad) och kom fram i förrgår kväll, igår kom lillasyster hem o var hemma med oss hela dagen och senare även hennes man o föräldrar.

Allt känns så annorlunda mot förr- V o jag är så lyckliga o spända på vår framtid i Sverige o speciellt min pojk bubblar av glädje- det var längesedan jag såg han såhär glad. Det värmer i hela mig.

Igår innan vi somna sa han "Im sorry Im talking so much but Im just happy, Im just happy after a really long time"

Nu skall vi ta oss ut i busvädret o åka hem till nån granne på middag- jippi...or not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0