Manana

Manjana som jag ville skriva först- min iPhone har inte spanskt n :(

I morgon iallafall. Då ni! Då bär det av till svensk mark. Om 3,5 timme går servisbussen från Manavgat till Antalya flygplats och 0700 lyfter planet till Istanbul. 0800 landar vi och mellan 1030-1130 kan vi hämta UTkortet på ambassaden- runt 1200/1300 kan vi checka in och dö på hotellrummet. Kanske försöka sova nått eftersom jag inte tror det blir så mycket sömn nu innan vi åker- ingen sömn alls om jag inte tror fel.

I morgon, onsdag, 0905 går planet och 1145 landar vi hemma!

Just nu sitter vi o fyller i en anställningsblankett för V.
Hejja honom :)

Vi hörs kanske från Istanbul <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0