Wreck-it-Ralph!

Oj här vaknade någon sent. Inte jag det vill säga. Utan min kära. Kl 14 tog han sig äntligen upp ur sängen- han hade varit vaken till 06 i morse o pratat med sin bästa vän.

Efter en halv toast till frulle på kompisen te-café så tog jag dolmusen hem till Sandra o Belmish för lite tjat medans Veysel åkte till dottern o hälsade på. Sandra kokade godaste manti till mig som jag inte ätit på evigheter!!! Tack <3

Nu ikväll har vi skickat i väg en jobbansökan för Veysel och nu sitter han o tittar på någon, uppenbarligen väldigt rolig, turkfilm medans jag halv tittar på Wreck-it-Ralph o knarkar sönder min nya drog...solrosfrön.

I morgon skall jag försöka få liv i mannen tidigare och vi hoppas på lila skönt väder som idag så kan jag o Sandra mysa längs beach-walken :)

Filmen väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0