....

Varför är det så viktigt för dig att gå ner i vikt..? Och 10 kg..Du är ju inte direkt rund...
Kram

Därför att jag har vägt mindre och min kropp mådde så mycket bättre då. Och jag var nöjd med mig själv. Därför blir jag arg när jag gått upp igen och jag hatar min kropp i spegeln. Dessutom JO jag är rund! Ohälsosamt rund. Sen vill jag gå ner i vikt för framtida graviditet. När och om...Vill inte väga en massa onödigt redan innan om jag nu blir gravid.

Jag vill vara hälsosam. Det är inte normalt att väga såhär mycket o vara såhär kort!


Kommentarer
Postat av: Maria

Okej. Jag förstår hur du tänker och visst är det bra med ett sunt levende. Men rund och ohälsosamt rund dessutom. Det är DU inte. Jag ville absolut inte såra dig genom min kommentar. Det hoppas jag du vet..
Sköt om dig nu!
KRAM

2013-01-03 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0