Första fredagen för i år!

Okej. Jag förstår hur du tänker och visst är det bra med ett sunt levende. Men rund och ohälsosamt rund dessutom. Det är DU inte. Jag ville absolut inte såra dig genom min kommentar. Det hoppas jag du vet..
Sköt om dig nu!
KRAM

Jag vet kusin. Men det handlar om mig själv. Bara om mig.

I övrigt ringde jag bajsMigrationsverket nu i morse, som såklart inte kunde tillföra något mer svar o han bad mig ringa tbx på fredag igen...apa. Inte ens ett datum kunde jag få "jag vill inte ge några löften"...Så ytterligare en vecka med sömnsvårigheter och migrän väntar. Jippie!

Nu blir det att hälla i sig det sista av kaffet o byta om för jobb. Två vakanser till idag, och en i morgon! Fick dessutom en flis mitt i vecket på fingertoppen som gör så jävla ont!!! Bilden är också till Migrationsverket!

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0