Klapp på axeln

När skrev jag sist? Fredags om jag minns rätt. Sedan dess då? Inget alls. Jobbade hela lördagen 7-20 och hemma blev det tacos med lillebror.

Igår var jag ledig och följde med på kalas för min 19åriga kusin där det bjöds på älgkött - mums!!!

Hemma blev det dvd-passet och sedan kom äntligen Linda hit :) Vi har inte setts på evigheter så det var mysigt, hon stannade ända till halv12 typ efter att kollat färdigt på filmen på 5an.

Är ledig fram till på torsdag, så idag var mamma o jag på Kungsmässan och sedan lunch här hemma. Dessutom blev det en PW i snön- gött med frisk luft säger jag!!!

Fortfarande inget nytt från Migrationsverket och nu är frustrationen total och så även ilskan. Orkar inte mer.
Det enda jag ser fram emot är resan ner den 4/2- önskar det vore idag men bara 14 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0