PANG!

Ibland hinner verkligheten ikapp en och man inser att vi lever så fruktansvärt bra här i Sverige. Att jag fick lyckan att träffa Veysel som är halvturk/halv-kurd har gett mig förståelse för kulturer och framförallt kulturkrockar som en annan Svenssons aldrig kan få och för det är jag så tacksam för!

Jag hade aldrig varit den jag är idag och nu hoppas jag av hela mitt hjärta att han får komma till mig snart och att alla här hemma bemöter honom med den kärlek jag fått av hans nära i hans hemstad. Ja visst- bevara Sverige svenskt med traditioner men låt folk få ta del av vårt, lika mycket som du tar del av deras nästa gång du bokar en billig sista minuten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0