Tihi*

 
Oj det var längesedan jag skrev via datorn- men så fick det bli eftersom den ändå låg i knät.
 
Mamma o jag vart en sväng på Kungsmässan förut, strosade runt bland alla lämnade-reaplagg och jag (trots löfte om att inte köpa något förrän -5kg) köpte en jättesöt topp på mamma-avdelningen på HM för ynka 100:- som jag inte kunde låta bli! Dessutom 2 långa linnen, men dom har jag på jobbet så därför är dom ett måste! Lunchade gjorde vi på Nello, sallad med grillad kyckling...gottit. På vägen hem åkte vi till Ö.B o jag fick köpt mig en gym-boll så jag kan köra lite mag-övningar utan att anstränga nacken för mycket som jag tyvärr gör vid situp's...sämst på det!
 
Började få ont i nacken o huvudet redan när vi kom hem men efter samtal med min skatt så gav jag mig faan på att jag minnsan skulle komma ut!Kanske frisk luft kunde hjälpa? Not. Här ligger jag efter PW'n och övningar med jätteont i nacken och huvudet- men inte mer ont än innan så egentligen ingen skada skedd.

Nu blir det endast deg i sängen och slö-tittande på kanal5.
SJUKT STOLT ÖVER MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0