Blonds do have more fun!

Igår kl 9 hade jag bokat frisören för att slinga mitt dassiga hår blont igen då jag velat göra det i en evighet! Spenderade nästan 2timmar i stolen och lärlingen fick göra det på mig då det kostar 500:- mindre och "den riktiga frisören" alltid går igenom allt hon gör innan och efter varje steg.

Jag tyckte det blev bra, men kände att det kanske att det va lite gulaktigt o efter att ha frågat framförallt Jennie på jobbet (var där o lämnade in sjukpappret) som sa att JA det är lite gult- så ringde jag idag o frågade om jag fick komma upp om dom kunde kolla på det...Dom höll med mig och slängde i en nyansering- NU är jag nöjd. Jag behövde inte betala heller, vilket kanske är självklart men ändå tycket jag det är gulligt!

Vi spenderade hela dagen i Gbg igår, dock många sitt-pauser för min fot, och köpte Veysel en kostym och vit skjorta. Han tycker ju om att skämma bort mig så jag fick ett par (äntligen!!!) jeanshorts, ett par snygga partyklackar och en väska till bröllopet.

Måste bara tipsa om sko-töjningen jag prövade i natt- skorna va 2mm för små så jag googlar på "försmå skor". Here is what I found.

Sätt dubbla fryspåsar i skorna, fyll med vatten så området där du vill töja har vatten i sig- förslut påsarna och lägg i frysen över natten. Ni NOnördar där ute vet att vatten expanderar när det fryser så skorna töjs ut...Tog ut skorna idag och vet ni? Det fungerade!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0