Det går bra nu kompis!

Ja så kan man väl säga om livet just nu. Solen har lyst i flera dagar då jag spenderat de innanför Mäxis väggar men lika glad är jag för det! Inte.

Idag slutade jag 15 och åkte direkt till altanien där jag slog ihjäl 2 timmar i solstolen- inte för att jag tror att det hjälpte eftersom det såklart var disigt idag när jag skulle sola ! Why God whyyyyyy?

Han med en PW här om dagen efter jobbet och maten är jag jätteduktig med och idag såg jag att det lönat sig lite :)) Happy gurl I am!

Nu sitter jag hemma hos m&p och har precis ätit pappis goda grillade såklart! Bland annat hans grilled-fetachees som jag utryckte som "den är gosten vad ood"...Haha!

Snart är det dags för bröllop (17/8) men innan dess är det först Robbie Williams på Ullevi och sedan HÅKAN i Varberg med finaFebe <3

Nu skall jag gå hem till mig o diskadiskadiska :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0