Ill-writing!

Ja- sjukskriven är vad jag är. Veckan ut iaf, sen skulle jag se ifall det kändes bättre. Varför är jag sjukskriven då? För att min fot inte vill samarbeta längre! Har fått en kraftig inflation i hälsenan så det blir piller x2 då jag även fått omprazol som är en tablett för magen som jag skall ta i samband med värktabletterna då jag ofta får ont i
magen när jag äter piller.

I övrigt mår vi bäst! Vi bor på Sagbrovägen under veckan för päronen är på Kreta o vi ser till att Fredde får mat o rena kläder. Veysel jobbar o står i och det har med jag gjort fram tills denna veckan då:)) Där i mellan planerar jag bröllop o skriver tal o presentationer- pufh herre min!!! Men det blir nog bra när vi är klara haha. Tur att jag i hemlighet älskar sånt här så det är egentligen inte jobbigt :))

Fredagen var en dag i sig!!! Bästa dagen och kvällen på länge och FY FAN VAD HÅKAN ÄR BÄST!!!

Träningen o kosten har gått i backen IGEN! Men jag är medveten om varför och när foten är bättre så blir det träning igen- maten skall ändras i morgon!!!

Nu blir det tv o vänt på Veysel- i morgon skall vi leta kostym till Veysel för bröllopet.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0