Tråk-måndag!

Ja idag är livet helt tvärtom från i lördags- det började väl bra med mys på FrölundaTorg med Rickard o Olivia men sedan gick det ner för...

Har haft sååååå tråkigt idag att jag snart kräks! Kasst väder till att börja med. Storstädat lägenheten o tvättat all tvätt. Bytt lakan o skurat badrummet. JÄTTEROLIGT!!!

Gick till Ica för o posta tillbaka skorna från Footway- för att när jag var framme inse att skorna låg kvar hemma. Inte kul för min onda fot!

Det värsta med att ha tråkigt är att jag blir godissugen som aban- men det lindrar jag med kaffe, några paradisnötter och en persika. Nästan samma.

I morgon skall ni se skiner solen på er igen! Jag jobbar ju 10:30-19:30 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0