Ensam

Ja det är precis vad jag känner mig, jätte-ensam...Visst har jag vänner- men det är väldigt sällan vi ses.

O ses vi (vilket ens om detta händer) så är det planerat veckor i förväg. Vilket är tråkigt. Det märks nu på sommaren, folk umgås mer på ett annat sätt nu och det gör ibland ont i mig för att jag på riktigt känner mig utanför o "utan kompisar". Jag vet att det lätt blir såhär när man flyttat utomlands o folk gått o olika håll men samtidigt hjälper inte den tanken.

Det märks extra tydligt nu när Veysel också jobbar till sent, o jag kanske slutar 15- oftast går jag hem till mamma o pappa- hur kul är det att alltid vara där? Inget ont om det eller dom men ibland vill denna 25 åring göra någonting roligt med någon lika gammal.

Jaja nu skall jag sluta gnälla. I morgon kommer dock Febe o Linda hit på hamburgare o tjöt så då slipper jag känna mig ensam <3

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0