Fantastisk dag nr2!

Tack alla ni som INTE dödade en spindel igår! Göteborg bjöd på stekande sol idag igen och nu håller vi tummar o tår för morgondagen även om det inte vekar lovande :/

Idag tog jag picknickkorgen till Slottskogen med storebror o Madde och så fasters hjärta såklart! Oj vad vi har busat :) Speciellt vid vattnet när vi var och titta på R&Ms bröllops lokal, det var så tråkigt så jag o Olivia gick o plaskade istället :)

Här hemma lagade jag "svennemat" eftersom min andra hälft jobbar. Färskpotatis och lax med melonsallad. Jag dog så gott var det! Veysel lagar ALLTID sjukt god mat till oss när han är ledig men ibland vill jag bara "äta vanlig mat"- så jag passar på när han är borta...Måste säga att jag inte är ett stort fan av potatis men vår svenska färska är förbenat god! Och 6 st mini potatisar (för att dom är godast små!) kostar dessutom 2kr !!!

Nu skall jag nog ta o måla på mitt och Lindas lilla fredags påhitt!

Ha en fin solig kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0