Jomensåatteeeee

Har inte skrivit sedan nästan en vecka- veckan då Sverige bjöd på sommar och jag var ledig 4 dagar på raken!!! Denna veckan blir mindre rolig- har fått rent ut sagt skittider på jobbet och jobbar 15-20,12-16,8-15(helt ok normaltid) och 9-13...Ledig midsommarafton och så även Veysel vilket framförallt JAG ser fram emot! Hans första midsommar :)

Igår var jag med mamma o pappa o kikade i affärer och gick in på Esprits butik på FrölundaTorg där jag verkligen fyndade en klänning! Den har kostat 699:-...Jag köpte den för 99:-! Frågor på det ? :)

Veysel börjar för övrigt klass D på SFIn idag, han har precis klarat av C och jag är stoltare än tuppen! Hejja hejja.

Nu blir det att vara social med skatt innan han åker till skolan. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Maria kusin

Mycket fin klänning. Hoppas ni får en trevlig midsommar med fint väder. Själv jobbar jag kväll:-(.
Sköt om dig. KRAM

2013-06-19 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0