Prisa Gud här kommer skatteåterbäringen !

Ja det är väl ingen som missat att folk började få sin skatteåterbäring igår- så även jag!

Lillebror fick tillbaka alla pengar jag var skyldig honom, mamma och pappas del började jag betala av och lite behöll jag till oss. Jag valde att ge Veysel "en peng" och samma peng fick jag till vad jag ville. Veysel har jobbat sedan 10/5 men har inte fått sin lön utan de dagarna han var inne innan dess kommer även på 25/6 lönen så tills dess får jag fortsätta betala- men det skall bli otroligt skönt att få dubbel lön!!!

Igår var jag ledig o Jennie o Malin kom för att äta frukost hos oss. Vilken frukost det blev! Meloner, skinka, kalkon, färska frallor, jos, kaffe, vindruvor...När allt var slut på tallrikarna åkte tjejerna vidare o jag gick o la mig på mammas o pappas baksida o solade just- baksidan! Eftersom den inte sett solen sedan förra sommaren så smörjde jag in mig och tycker inte alls att jag fick någon färg :/

Efter jobbet idag släppte Madde av mig vid Kungsmässan för att jag hade fått span på ett par Converse för 489:- på Nilssons (med Klippster-appen). Köpte ett par vita, så nu är det sommar för mig!!! Kikade runt efter en svart vanlig långklänning men köpte tillslut en "sliten"röd jättesöt på Gina. Den var inte alls dyr, 149:-, så det kan kanske bli en likadan i svart med när lönen kommit?!

Ringde frisören o kollade pris för klipp o sling hos deras lärning o hon tog "bara" 900:- Hon är jätteduktig så det är jag inte alls orolig för! Behöver verkligen gå till frisören!!!

När jag var på G hem från Kungsmässan så köpte jag med mig sushi som jag myste till det med på balkongen. Veysel jobbar ju så han är inte hemma förrän strax innan 00 :(

Nu skall jag strax ta mig ett bad tror jag?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0