Guttenmorgen

Åh vilken dag det blev igår! Veysel skulle på intervju på AMS i Kba kl 10, när vi sitter på tåget dit ringer en annan som ville att han skulle komma in direkt på intervju i Mölndal- Veysel sa att det inte var möjligt utan att han kunde komma tidigast 14-1430...Näe det passade inte damen, kanske vid 1300- neeej då hade hon ett annat möte. Kan du komma vid 12? Jo men visst.

Ni som aldrig varit i Kungsbacka vet inte hur förbannat DUMT deras AMS ligger. Mitt i mellan 2 tåg stationer med 15 minuters SNABB* promenad (*läs springa)...Väl där var killen Veysel skulle prata med sen, 1030 var det Veysels tur och sedan ville såklart en handläggare prata med honom, 1050 sprang vi där ifrån och slängde oss på tåget 1115 och han han in till nästa intervju där han va 1210. Pufh!

Jag åkte hem till mamma o pappa en stund innan jag åkte till jobbet och jobbade 15-22, vilket gjorde att jag kom hem 2330- lagom trött.

Frukost; müsli med yoghurt
Lunch; spagetti med pesto och rökt kalkon
Middag; kycklingfilé m ris o uncle bens sås
Helt ok!

Nu är jag på väg tillbaka till jobbet 1030-20 äre som gäller. Woop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0