Herregud

Känns knappt som vi landat men i morgon är det dags att börja tjäna pengar igen :))

Vi kom ju i onsdags förmiddag, onsdagen spenderades bara innanför husets väggar och Veysel fick träffa Olivia för första gången- vilket gick över förväntan bra och hon sträckte tillochmed ut armarna till honom när han sa "kom kom". <3

Torsdagen visade jag honom lillaLindome- mina båda skolor och "centrum" som han bara skrattade åt och Veysel fick äta sin första semla :D Senare på kvällen gick vi hem till storebror och åt middag tillsammans med Linda som oxå kom förbi.

I fredags gick vi upp lite tidigare och åkte till Skatteverket för ännu ett bakslag- han måste ordna fram sin dotters födelsebevis vilket inte står NÅGONSTANS på internet att man måste ha för att kunna få sina 4 sista siffror. Så nu måste han be sin xfru om att hämta ut det och posta det till oss- innan vi kan åka in o lämna det på Skatteverket. Ufh.

Efter Skatteverket blev det ÖB, Kungsmässan och Veysels första EspressoHouse (som han inte blev så imponerad över), Maxi och tillsist lägenheten!!! Jag har fått hyra en tjejs 1a i andra hand ute i Frölunda (i sjukhusbyggnaden) Väl där täckte vi golven o tejpade lister o eluttag innan vi åkte hemåt igen.

Igår, lördag, blev det målning för hela slanten tillsammans med världens bästa pappa <3 R, M o O kom förbi med fika och runt 16 var vi hemma igen. På kvällen blev det tacos som enligt V var 10000 gånger godare här i Sverige än den vi lagar i Turkiet (inte alls förvånad:))

Idag tog vi sovmorgon, familjen åkte till fjällen kl 6 i morses och vi sov till 1030 innan vi åt frulle- duschade och åkte till lägenheten för att måla en andra omgång.

Nu sitter V o tittar på BJKmatch via internet och jag har ordnat med matlådan och jobbarkläderna för i morgon. Veysel får klara sig själv, men eftersom jag jobbar 8-15 så kommer han säkerligen sova till typ 12-13 och sedan kommer jag ju hem igen :) Mera jobb blir det på torsdag, fredag o söndag denna veckan. Gillas!

OM NÅGON HÖR NÅGOT OM XTRA-JOBB SÅ TAR VI EMOT ALLA TIPS!!!!STÄD-SERVERING-TAPETSERING SPELAR INGEN ROLL :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0