Idag kör vi!

Ja idag börjar jag om, efter resan ner till älsklingen spårade det ut totalt och sedan dess har jag varit bananas. Tryckt i mig precis ALLT.

Nu är det slut på detta och idag började jag dagen med havregrynsgröt m mjöl o äpplebitar. Till "lunch" blev det en apelsin, några pumpakärnor och 3 riskakor-- långt ifrån okej men Veysel äter inte lunch så därför blir det så tråkigt att laga till bara mig. Middag gjorde älsklingen i vanlig ordning, kyckling med tomatsås och (inte så nyttiga) hemmagjorda pommes.

Det är jättejobbigt att inte äta något gott, speciellt när jag vet att det finns kvar Maddes goa kakor från Veysels kalas! Man är ju inte alls beroende menar jag. Småäter heeeela tiden (några nachochips, fetaost, kiwi,knäckebröds bitar...)för o inte stoppa en kaka i munnen. Och V bara tittar på mig o säger "skulle ite du börja äta mindre- jag tycker du tuggar mer nu..."hahah

Skulle vilja haft gå ut på en PW men jag har sovit APdåligt i natt och vi var uppe tidigt i morse så är energin på 0- hoppas det blir bättre nästa vecka när Veysel börjat SFI så han kan göra något medans jag tränar.

Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0