She ❤

Idag ställdes klockan på 9 så det hans med dusch innan avfärd mot Nol och prövning av klänning för Maddelajn.

Ja ni läste rätt, brollan och Madde skall gifta sig i augusti och moi är brudtärna. Andre-brudtärna skall tilläggas, då Maddes bästa vän Maria är made of honor. Men vi vet ju ändå vem som egentligen är det. Hoho ;)

Fin var hon min lilla Madde- och klänningen hon tillsist valde var urfin.

Idag började jag dagen igen med havregrynsgröt o äpplebitar, senare i Nol 2 ägg med kaviar (jaaa jag hade kokat och tagit med mig) och till lunch bjöds det på grillad kyckling och massa gottig sallad hemma i min lägenhet. Nu hemma hos mamma o pappa, där vi skall sova i natt, blev det kycklingfilé, lite ris och uncle ben's sås. Och en halv av en halv slice toblerone tårta (den lilla modellen)- inte okej när jag bara har några få timmar kvar på min andra heelt sockerfria dag men det är svårt att lära gamla hundar att sitta- och lika svårt att lära feta människor att sluta äta gottit. (Jag veet vad du tänker KusinMaria <3)

I morgon bär det av 0930 till AmS i Kungsbacka där Veysel skall skaka hand med en kille angående trädgårdsskötsel och sedan blir det jobb 15-22...


Kommentarer
Postat av: Maria Kusin

;) <3 kram

2013-03-21 @ 11:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0