Sun-day!

Ja äntligen gjorde sig söndagen sig förtjänt av sitt engelska namn. Dagen bjöd på sol om än något blåsigt o kallt så känns det alltid bättre att titta ut mot en knallblå himmel med en stooor gul lampa på!

I morse bakade jag grahams-scones o bjöd över Isak på frukost/brunch eftersom vi träffas allt för sällan trots att vi nästan bor grannar...Veysels första scones och han tog fram sitt vita rostebröd istället. Fail. Men mer åt oss!

Planen för dagen var att gå ut i skogen för o klippa lite ris till påsk. Ett så kallat påskris. Hade lite dåligt samvete över att klippa av grenar från trädet så jag blev jätteglad när vi hittade massa fina kvistar på marken :)

När vi kom tillbaka från promenaden kom mamma, pappa o lillebror förbi på fika och nu ikväll har jag tagit världens längsta dusch och slängt mig i soffan framför tvn som helt plötsligt inte längre visar någon bild- bara ljud. KUL!

I morgon är det våffeldagen och det borde firas :) Veysel börjar även SFI o vi skall på intro möte kl13, sedan blir det jobb 16-21!

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0