Vi är Blåvitt...

...bäst i staden! Just efter dagens match iallafall. Så gött med seger i dagens allsvenska premiär! Jag vann biljetter på MixMegapol i veckan så jag tog med mig pappa o storebror. Tanken var att Veysel med skulle få gå med och titta men han provjobbade sista dagen idag så han fick stå över. Underbara Isak följde med istället!

Inte nog med att vi vann med 3-0 och att jag vunnit biljetterna, vi fick även platser i solsidan vilket gjorde mina kinder rosa o söta :D Älskar att våren äntligen är på väg och att i morgon byter vi månad o får säga på riktigt att det är vår-månad. Efter matchen tog jag o Isak en fika på EspressoHouse innan vi åkte bussen hem i solen.

Nu sitter jag o väntar på min älskling som skulle fått sluta 22 idag, men när jag ringde 22:15 så jobbade han fortfarande och skulle ringa när han satt på vagnen. Han måste komma hem snaaart för vi skall äta tacos o jag håller på att hungra ihjäl!

Hoppas eran söndag varit lika fin som min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0