Äckel-päckel

Idag har varit världens "äckel-dag", inge duschande och ingen hårbortsning- jag anstängde mig så långt som att borsta tänderna o tvätta ansiktet...sedan har jag legat nerbäddad i sängen och kollat sjukt dålig tv och ätit godis till lunch! Jag tog sista alvedonen vid 3 i natt och febern har hållt sig borta hela dagen så jag hoppas den bara var på snabbvisit o är borta för ett braaaaaa tag nu (att önska för gott vore väl att ta i!)...Solen tittade fram på balkongen förut o jag vädrade baccillerna fult påklädd med leggings, raggsockor, filtar o sjal. Med en bok i ena handen o kaffet i andra kändes det nästan som vår där ett tag!

Hemkommen från pappa där jag skrivit ut lite papper Veysel behöver blev det risgrynsgröt till middag- yeeepp healty day today again!!! Not.

Nu ligger jag i soffan o väntar på världens bästaste sambo som jobbat idag, i morgon är jag ledig och skall passa min kollegas (och vän!) barn medan hon o maken går på dejt :D

Puss o klem!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0